loading...

heyvatech

heyvatech

بازدید : 40
سه شنبه 29 تير 1400 زمان : 10:37

مقدمه

برای ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد هم می توانید از مسیر vbank.bpi.ir/pichak و هم می توانید از طریق دانلود برنامه و اپلیکیشن سامانه صیاد بانک پاسارگاد و نصب آن اقدام کنید. نحوه ثبت چک در سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد نیز کار دشواری نیست و با خواندن این راهنما به سادگی می توانید آن را انجام دهید. پس با این نوشتار همراه باشید.

امروزه چک کاغذی به دلیل عدم وجود داده‌های مربوط به آن، موجب ریسک‌های زیادی شده و هزینه‌های بسیاری را به دنبال داشته است. به همین دلیل قانون جدیدی در مورد صدور برگه چک وضع شده است. طبق این قانون هویت ذینفع، مبلغ چک و تاریخ آن باید توسط صادرکننده چک در سامانه مربوطه ثبت شود. این سامانه که با نام سامانه صیاد شناخته می‌شود با تمام بانک‌های موجود در کشور ارتباط دارد. امروز قصد داریم شما را با سامانه صیاد بانک پاسارگاد آشنا کنیم. دقت کنید روند کار با سامانه صیاد تقریبا در تمام بانک‌ها یکسان است.
علاوه بر ثبت اطلاعات مربوط به چک در سامانه صیاد، در زمان انتقال نیز بایستی هویت شخص گیرنده در سامانه به ثبت برسد. لازم به ذکر است در صورتی که این اقدامات صورت نگیرد چک توسط بانک نقد نمی‌شود. در نتیجه هر کس که قصد صدور چک یا انتقال آن را دارد باید داده‌های مربوط به صدور یا انتقال چک را در سامانه صیاد مربوط به بانک مورد نظر ثبت کند. معمولا همه بانک‌ها این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا به درج اطلاعات مربوط به ثبت چک و انتقال آن بپردازند.

ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد



ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد vbank.bpi.ir/pichak

از جمله خدماتی که در سامانه صیاد بانک پاسارگاد ارائه می‌شود ثبت چک، تایید چک، انتقال چک و لغو چک در شعبه است. به منظور انجام هریک از این عملیات ابتدا باید وارد سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد به آدرس vbank.bpi.ir/pichak/login شوید . دقت کنید ورود می‌تواند از طریق اپلیکیشن سامانه صیاد بانک پاسارگاد نیز صورت بگیرد. بعد از ورود به این سامانه با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

طبق تصویر فوق برای ثبت چک در سامانه صیاد پاسارگاد باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • کد ملی / شناسه ملی / شناسه فراگیر: در کادر اول باید شماره ملی برای اشخاص حقیقی، شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و شناسه فراگیر برای اتباع خارجی وارد شود.
  • شماره همراه: در کادر مربوط به شماره همراه باید همان شماره همراهی را که به بانک ارائه داده‌اید وارد کنید.
  • متن تصویر: باید متنی را که در تصویر می‌بینید وارد کنید تا سیستم مطمئن شود که شما یک شخص واقعی هستید و نرم‌افزار نیستید.

با وارد کردن این اطلاعات و انتخاب دکمه ورود، در صورتی که شماره همراه وارد شده در کادر مربوطه در سامانه صیاد بانک پاسارگاد با شماره همراهی که در زمان افتتحاح حساب به بانک ارائه داده‌اید یکی باشد، یک کد یکبار مصرف برای شماره ارسال می‌شود. با وارد کردن این کد، می‌توانید به راحتی وارد سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد شوید. با ورود به این سامانه، می‌توانید اطلاعات مربوط به خود را مشاهده کنید و عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد

شماره مشتری از روی شماره شبا قابل رویت است. بدین ترتیب که باید از سمت راست شماره شبا، ۳ رقم را حذف کنید. اکنون ۸ رقم اول از سمت راست بدون صفرهای سمت چپ، شماره مشتری است. مثلا اگر شماره شبا به صورتIR230570078090000042405001 باشد با حذف ۳ رقم اول از سمت راست و نادیده گرفتن صفرهای سمت چپ ۸ رقم اول، شماره مشتری برابر با ۴۲۴۰۵ خواهد بود.

اطلاعات قابل مشاهده طبق تصویر فوق شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی مشتری
  • کد شهاب مشتری (که برای هر مشتری یک کد یکتاست)
  • شماره مشتری (که از روی شماره شبا تعیین می‌شود)

عملیات قابل انجام نیز شامل موارد زیر است:

  • ثبت چک
  • تایید چک
  • انتقال چک

در ادامه به مورد اول یعنی ثبت چک می‌پردازیم. در واقع نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد را به طور کامل، مرحله به مرحله، با تصویر نشان می‌دهیم.



آموزش ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

همان طور که اشاره شد طبق قانونی که توسط بانک مرکزی وضع شده، برای استفاده از چک و گردش آن در سیستم بانکی کشور، باید اطلاعات چک و گیرنده آن را در سامانه صیاد ثبت کنیم. اطلاعاتی که باید در سامانه مدیریت چک وارد کنید در تصویر زیر قابل مشاهده است. در ادامه هر یک از این اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

1- نام بانک: با ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد این نام به صورت پیش‌فرض پاسارگاد انتخاب شده است.
2- شناسه صیاد چک: شناسه صیاد چک یک عدد 16 رقمی یکتاست است که روی چک نوشته شده است.
3- شماره چک: این شماره شامل دو بخش است. بخش اول از سمت چپ شماره سری و بخش دوم شماره سریال چک است.
4- مبلغ چک: مبلغ چک باید به ریال وارد شود.
5- تاریخ سررسید چک: تاریخ سررسید چک را می‌توانید با استفاده از تقویمی که در این بخش تعبیه شده به صورت دقیق انتخاب و وارد کنید.
6- شرح چک: توضیحات مربوط به چک را می‌توانید در این قسمت وارد نمایید. مثلا اینکه چک مورد نظر به چه منظور صادر شده است.
7- شماره شبای مقصد: در این بخش می‌توانید شماره شبای شخص دریافت کننده چک را وارد کنید. دقت کنید این مورد کاملا اختیاری است و هیچ اجباری بر ورود آن نیست.
8- امضاکنندگان: در این بخش باید اطلاعات امضاکنندگان چک را وارد کنید. این اطلاعات بر اساس نوع امضاکننده شامل موارد زیر است:

  • کد ملی برای اشخاص حقیقی
  • شناسه ملی برای اشخاص حقوقی
  • شماره فراگیر برای اتباع خارجی

طبق تصویر زیر، با انتخاب گزینه به‌علاوه می‌توانید اطلاعات مربوط به امضاکننده مورد نظر را به لیست امضاکنندگان چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد اضافه کنید و یا با انتخاب گزینه سطل زباله یک امضاکننده انتخاب شده را از لیست حذف کنید.

لیست امضاکنندگان چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

حال اگر قصد ثبت چک در سامانه صیاد پاسارگاد متعلق به یک حساب‌ مشترک را دارید تنها کافی است با شماره مشتری یکی از امضاکنندگان چک وارد سامانه مدیریت چک شوید. سپس کد ملی یا شناسه ملی یا شماره فراگیر هر یک از امضاکنندگان چک را وارد کنید و بدیت ترتیب اطلاعات آنها را به لیست "امضاکنندگان چک" اضافه نمایید.
برای ثبت چک‌های متعلق به حساب‌های حقوقی نیز تنها کافی است با شماره مشتری شرکت یا یکی از امضاکنندگان چک وارد سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد شوید و اطلاعات تمام امضاکنندگان از جمله حقیقی و حقوقی را با استفاده از کلید به‌علاوه ضمیمه چک ثبت شده کنید.
9- دریافت‌کننده چک: در این بخش باید اطلاعات شخص دریافت‌کننده چک را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی: این نام و نام خانوادگی مربوط به شخص دریافت‌کننده است.
  • نوع کد شناسایی: این گزینه شامل یکی از موارد: مشتری حقیقی، مشتری حقوقی، اتباع بیگانه حقوقی و اتباع بیگانه حقوقی است.
  • کد شناسایی: با توجه به اینکه چه مقداری را برای نوع کد شناسایی انتخاب کرده‌اید، باید اطلاعات زیر را برای دریافت‌کننده چک وارد کنید:
    • کد ملی برای مشتری حقیقی
    • شناسه ملی برای مشتری حقوقی
    • شماره فراگیر برای اتباع بیگانه حقوقی
    • شماره فراگیر برای اتباع بیگانه حقیقی

با وارد کردن اطلاعات دریافت‌کننده و انتخاب گزینه به‌علاوه، می‌توانید شخص دریافت‌کننده چک را به لیست دریافت‌کنندگان چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد اضافه کنید. از طرفی با انتخاب گزینه سطل زباله می‌توانید اطلاعات یک دریافت کننده خاص را از لیست حذف نمایید. بعد از افزودن اطلاعات شخص دریافت‌کننده می‌توانید جزییات مربوط به آن را طبق تصویر زیر مشاهده کنید

اطلاعات شخص دریافت کننده چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

با انتخاب گزینه افزودن، می‌توانید چک مورد نظر خود را در سامانه ثبت کرده و آن را به لیست چک‌های موجود در سامانه بیفزایید. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به سایر چک‌های متعلق به خود در بانک پاسارگاد را مشاهده کرده و در صورت تمایل به حذف یک یا چند چک از سامانه بپردازید.
در نهایت باید بر گزینه ثبت کلیک کنید. اکنون سامانه برای کنترل صحت اطلاعات وارد شده آنها را به شما نشان می‌دهد. در واقع لیست چک‌ها را نمایش داده و شما با انتخاب هریک از چک‌ها، می‌توانید اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده کنید. این اطلاعات در تصویر زیر قابل رویت است.

تایید اطلاعات ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

بعد از اینکه اطلاعات را مرور کردید و از صحت آنها مطمئن شدید تنها کافی است بر گزینه تایید کلیک نمایید. دقت کنید در صورتی که اطلاعات نیاز به ویرایش داشت بایستی بر گزینه اصلاح کلیک کنید تا به صفحه قبل ارجاع داده شوید و اطلاعات خود را تصحیح و دوباره ثبت کنید. بعد از تایید اطلاعات، سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد ، اطلاعات مربوط به چک‌های شما را ثبت می‌کند و یک رسید مطابق تصویر زیر به شما نمایش می‌دهد.

گزارش وضعیت ثبت چک  در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

دانلود سامانه صیاد بانک پاسارگاد

برای دانلود سامانه صیاد بانک پاسارگاد مانند سایر بانک ها باید ابتدا نسخه همراه بانک آن دانلود و در گوشی موبایل خود نصب کنید. برای دانلود سامانه صیاد بانک پاسارگاد برای اندروید و آیفون iOS می توانید از طریق سایت بانک پاسارگاد به آدرس زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد

دانلود اپلیکیشن صیاد پاسارگاد

حال بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد، با زدن نام کاربری و رمز عبو همراه بانک خود وارد صفحه اصلی برنامه ثبت چک صیاد پاسارگاد می شوید. حال برای دسترسی به خدمات ثبت چک سامانه صیاد پاسارگاد باید از قسمت سایر در بخش خدمات گزینه «مدیریت چک» را انتخاب کنید. و بنا به نیاز خود یکی از گزینه های ثبت چک ، تایید چک یا انتقال چک را انتخاب کنید.

مدیریت چک صیاد پاسارگاد

ثبت چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم می توانید از همراه بانک پاسارگاد به عنوان اپلیکیشن سامانه صیاد بانک پاسارگاد استفاده کنید و از طریق آن وارد سامانه صیاد شوید و مدیریت چک‌های خود را انجام دهید. برای ثبت چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد بعد از ورود به همراه بانک و بخش مدیریت چک، در صورت انتخاب ثبت چک برای ثبت صدور چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که با وارد کردن اطلاعات چک ، امضاکنندگان و دریافت کنندگان چک می توانید چک خود را در این سامانه ثبت کنید.

ثبت صدور چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

برای تایید چک در برنامه صیاد بانک پاسارگاد هم بعد از انتخاب گزینه «تایید چک» با صفحه زیر مواجه می شوید که با وارد کردن شناسه صیادی و انتخاب گزینه استعلام اطلاعات مندرج در برگ چک را مشاهده می کنید و سپس می توانید عملیات تایید یا رد چک را انجام دهید.

ثبت تایید چک در برنامه صیاد بانک پاسارگاد

برای انتقال چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد هم بعد از انتخاب گزینه «انتقال چک» و وارد کردن شناسه صیاد و شرح انتقال و سپس وارد کردن امضاکنندگان و دریافت کنندگان چک می توانید عملیات انتقال چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد را انجام دهید.

ثبت انتقال چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد

منبع : سامانه صیاد بانک پاسارگاد

مقدمه

برای ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد هم می توانید از مسیر vbank.bpi.ir/pichak و هم می توانید از طریق دانلود برنامه و اپلیکیشن سامانه صیاد بانک پاسارگاد و نصب آن اقدام کنید. نحوه ثبت چک در سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد نیز کار دشواری نیست و با خواندن این راهنما به سادگی می توانید آن را انجام دهید. پس با این نوشتار همراه باشید.

امروزه چک کاغذی به دلیل عدم وجود داده‌های مربوط به آن، موجب ریسک‌های زیادی شده و هزینه‌های بسیاری را به دنبال داشته است. به همین دلیل قانون جدیدی در مورد صدور برگه چک وضع شده است. طبق این قانون هویت ذینفع، مبلغ چک و تاریخ آن باید توسط صادرکننده چک در سامانه مربوطه ثبت شود. این سامانه که با نام سامانه صیاد شناخته می‌شود با تمام بانک‌های موجود در کشور ارتباط دارد. امروز قصد داریم شما را با سامانه صیاد بانک پاسارگاد آشنا کنیم. دقت کنید روند کار با سامانه صیاد تقریبا در تمام بانک‌ها یکسان است.
علاوه بر ثبت اطلاعات مربوط به چک در سامانه صیاد، در زمان انتقال نیز بایستی هویت شخص گیرنده در سامانه به ثبت برسد. لازم به ذکر است در صورتی که این اقدامات صورت نگیرد چک توسط بانک نقد نمی‌شود. در نتیجه هر کس که قصد صدور چک یا انتقال آن را دارد باید داده‌های مربوط به صدور یا انتقال چک را در سامانه صیاد مربوط به بانک مورد نظر ثبت کند. معمولا همه بانک‌ها این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا به درج اطلاعات مربوط به ثبت چک و انتقال آن بپردازند.

ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد



ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد vbank.bpi.ir/pichak

از جمله خدماتی که در سامانه صیاد بانک پاسارگاد ارائه می‌شود ثبت چک، تایید چک، انتقال چک و لغو چک در شعبه است. به منظور انجام هریک از این عملیات ابتدا باید وارد سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد به آدرس vbank.bpi.ir/pichak/login شوید . دقت کنید ورود می‌تواند از طریق اپلیکیشن سامانه صیاد بانک پاسارگاد نیز صورت بگیرد. بعد از ورود به این سامانه با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

طبق تصویر فوق برای ثبت چک در سامانه صیاد پاسارگاد باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • کد ملی / شناسه ملی / شناسه فراگیر: در کادر اول باید شماره ملی برای اشخاص حقیقی، شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و شناسه فراگیر برای اتباع خارجی وارد شود.
  • شماره همراه: در کادر مربوط به شماره همراه باید همان شماره همراهی را که به بانک ارائه داده‌اید وارد کنید.
  • متن تصویر: باید متنی را که در تصویر می‌بینید وارد کنید تا سیستم مطمئن شود که شما یک شخص واقعی هستید و نرم‌افزار نیستید.

با وارد کردن این اطلاعات و انتخاب دکمه ورود، در صورتی که شماره همراه وارد شده در کادر مربوطه در سامانه صیاد بانک پاسارگاد با شماره همراهی که در زمان افتتحاح حساب به بانک ارائه داده‌اید یکی باشد، یک کد یکبار مصرف برای شماره ارسال می‌شود. با وارد کردن این کد، می‌توانید به راحتی وارد سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد شوید. با ورود به این سامانه، می‌توانید اطلاعات مربوط به خود را مشاهده کنید و عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد

شماره مشتری از روی شماره شبا قابل رویت است. بدین ترتیب که باید از سمت راست شماره شبا، ۳ رقم را حذف کنید. اکنون ۸ رقم اول از سمت راست بدون صفرهای سمت چپ، شماره مشتری است. مثلا اگر شماره شبا به صورتIR230570078090000042405001 باشد با حذف ۳ رقم اول از سمت راست و نادیده گرفتن صفرهای سمت چپ ۸ رقم اول، شماره مشتری برابر با ۴۲۴۰۵ خواهد بود.

اطلاعات قابل مشاهده طبق تصویر فوق شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی مشتری
  • کد شهاب مشتری (که برای هر مشتری یک کد یکتاست)
  • شماره مشتری (که از روی شماره شبا تعیین می‌شود)

عملیات قابل انجام نیز شامل موارد زیر است:

  • ثبت چک
  • تایید چک
  • انتقال چک

در ادامه به مورد اول یعنی ثبت چک می‌پردازیم. در واقع نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد را به طور کامل، مرحله به مرحله، با تصویر نشان می‌دهیم.



آموزش ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

همان طور که اشاره شد طبق قانونی که توسط بانک مرکزی وضع شده، برای استفاده از چک و گردش آن در سیستم بانکی کشور، باید اطلاعات چک و گیرنده آن را در سامانه صیاد ثبت کنیم. اطلاعاتی که باید در سامانه مدیریت چک وارد کنید در تصویر زیر قابل مشاهده است. در ادامه هر یک از این اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

1- نام بانک: با ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد این نام به صورت پیش‌فرض پاسارگاد انتخاب شده است.
2- شناسه صیاد چک: شناسه صیاد چک یک عدد 16 رقمی یکتاست است که روی چک نوشته شده است.
3- شماره چک: این شماره شامل دو بخش است. بخش اول از سمت چپ شماره سری و بخش دوم شماره سریال چک است.
4- مبلغ چک: مبلغ چک باید به ریال وارد شود.
5- تاریخ سررسید چک: تاریخ سررسید چک را می‌توانید با استفاده از تقویمی که در این بخش تعبیه شده به صورت دقیق انتخاب و وارد کنید.
6- شرح چک: توضیحات مربوط به چک را می‌توانید در این قسمت وارد نمایید. مثلا اینکه چک مورد نظر به چه منظور صادر شده است.
7- شماره شبای مقصد: در این بخش می‌توانید شماره شبای شخص دریافت کننده چک را وارد کنید. دقت کنید این مورد کاملا اختیاری است و هیچ اجباری بر ورود آن نیست.
8- امضاکنندگان: در این بخش باید اطلاعات امضاکنندگان چک را وارد کنید. این اطلاعات بر اساس نوع امضاکننده شامل موارد زیر است:

  • کد ملی برای اشخاص حقیقی
  • شناسه ملی برای اشخاص حقوقی
  • شماره فراگیر برای اتباع خارجی

طبق تصویر زیر، با انتخاب گزینه به‌علاوه می‌توانید اطلاعات مربوط به امضاکننده مورد نظر را به لیست امضاکنندگان چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد اضافه کنید و یا با انتخاب گزینه سطل زباله یک امضاکننده انتخاب شده را از لیست حذف کنید.

لیست امضاکنندگان چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

حال اگر قصد ثبت چک در سامانه صیاد پاسارگاد متعلق به یک حساب‌ مشترک را دارید تنها کافی است با شماره مشتری یکی از امضاکنندگان چک وارد سامانه مدیریت چک شوید. سپس کد ملی یا شناسه ملی یا شماره فراگیر هر یک از امضاکنندگان چک را وارد کنید و بدیت ترتیب اطلاعات آنها را به لیست "امضاکنندگان چک" اضافه نمایید.
برای ثبت چک‌های متعلق به حساب‌های حقوقی نیز تنها کافی است با شماره مشتری شرکت یا یکی از امضاکنندگان چک وارد سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد شوید و اطلاعات تمام امضاکنندگان از جمله حقیقی و حقوقی را با استفاده از کلید به‌علاوه ضمیمه چک ثبت شده کنید.
9- دریافت‌کننده چک: در این بخش باید اطلاعات شخص دریافت‌کننده چک را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی: این نام و نام خانوادگی مربوط به شخص دریافت‌کننده است.
  • نوع کد شناسایی: این گزینه شامل یکی از موارد: مشتری حقیقی، مشتری حقوقی، اتباع بیگانه حقوقی و اتباع بیگانه حقوقی است.
  • کد شناسایی: با توجه به اینکه چه مقداری را برای نوع کد شناسایی انتخاب کرده‌اید، باید اطلاعات زیر را برای دریافت‌کننده چک وارد کنید:
    • کد ملی برای مشتری حقیقی
    • شناسه ملی برای مشتری حقوقی
    • شماره فراگیر برای اتباع بیگانه حقوقی
    • شماره فراگیر برای اتباع بیگانه حقیقی

با وارد کردن اطلاعات دریافت‌کننده و انتخاب گزینه به‌علاوه، می‌توانید شخص دریافت‌کننده چک را به لیست دریافت‌کنندگان چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد اضافه کنید. از طرفی با انتخاب گزینه سطل زباله می‌توانید اطلاعات یک دریافت کننده خاص را از لیست حذف نمایید. بعد از افزودن اطلاعات شخص دریافت‌کننده می‌توانید جزییات مربوط به آن را طبق تصویر زیر مشاهده کنید

اطلاعات شخص دریافت کننده چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

با انتخاب گزینه افزودن، می‌توانید چک مورد نظر خود را در سامانه ثبت کرده و آن را به لیست چک‌های موجود در سامانه بیفزایید. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به سایر چک‌های متعلق به خود در بانک پاسارگاد را مشاهده کرده و در صورت تمایل به حذف یک یا چند چک از سامانه بپردازید.
در نهایت باید بر گزینه ثبت کلیک کنید. اکنون سامانه برای کنترل صحت اطلاعات وارد شده آنها را به شما نشان می‌دهد. در واقع لیست چک‌ها را نمایش داده و شما با انتخاب هریک از چک‌ها، می‌توانید اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده کنید. این اطلاعات در تصویر زیر قابل رویت است.

تایید اطلاعات ثبت چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

بعد از اینکه اطلاعات را مرور کردید و از صحت آنها مطمئن شدید تنها کافی است بر گزینه تایید کلیک نمایید. دقت کنید در صورتی که اطلاعات نیاز به ویرایش داشت بایستی بر گزینه اصلاح کلیک کنید تا به صفحه قبل ارجاع داده شوید و اطلاعات خود را تصحیح و دوباره ثبت کنید. بعد از تایید اطلاعات، سامانه چک صیاد بانک پاسارگاد ، اطلاعات مربوط به چک‌های شما را ثبت می‌کند و یک رسید مطابق تصویر زیر به شما نمایش می‌دهد.

گزارش وضعیت ثبت چک  در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

دانلود سامانه صیاد بانک پاسارگاد

برای دانلود سامانه صیاد بانک پاسارگاد مانند سایر بانک ها باید ابتدا نسخه همراه بانک آن دانلود و در گوشی موبایل خود نصب کنید. برای دانلود سامانه صیاد بانک پاسارگاد برای اندروید و آیفون iOS می توانید از طریق سایت بانک پاسارگاد به آدرس زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد

دانلود اپلیکیشن صیاد پاسارگاد

حال بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد، با زدن نام کاربری و رمز عبو همراه بانک خود وارد صفحه اصلی برنامه ثبت چک صیاد پاسارگاد می شوید. حال برای دسترسی به خدمات ثبت چک سامانه صیاد پاسارگاد باید از قسمت سایر در بخش خدمات گزینه «مدیریت چک» را انتخاب کنید. و بنا به نیاز خود یکی از گزینه های ثبت چک ، تایید چک یا انتقال چک را انتخاب کنید.

مدیریت چک صیاد پاسارگاد

ثبت چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم می توانید از همراه بانک پاسارگاد به عنوان اپلیکیشن سامانه صیاد بانک پاسارگاد استفاده کنید و از طریق آن وارد سامانه صیاد شوید و مدیریت چک‌های خود را انجام دهید. برای ثبت چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد بعد از ورود به همراه بانک و بخش مدیریت چک، در صورت انتخاب ثبت چک برای ثبت صدور چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که با وارد کردن اطلاعات چک ، امضاکنندگان و دریافت کنندگان چک می توانید چک خود را در این سامانه ثبت کنید.

ثبت صدور چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد

برای تایید چک در برنامه صیاد بانک پاسارگاد هم بعد از انتخاب گزینه «تایید چک» با صفحه زیر مواجه می شوید که با وارد کردن شناسه صیادی و انتخاب گزینه استعلام اطلاعات مندرج در برگ چک را مشاهده می کنید و سپس می توانید عملیات تایید یا رد چک را انجام دهید.

ثبت تایید چک در برنامه صیاد بانک پاسارگاد

برای انتقال چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد هم بعد از انتخاب گزینه «انتقال چک» و وارد کردن شناسه صیاد و شرح انتقال و سپس وارد کردن امضاکنندگان و دریافت کنندگان چک می توانید عملیات انتقال چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد را انجام دهید.

ثبت انتقال چک در اپلیکیشن صیاد بانک پاسارگاد

منبع : سامانه صیاد بانک پاسارگاد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 2169
  • بازدید کلی : 36083
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه