loading...

heyvatech

heyvatech

بازدید : 563
شنبه 10 خرداد 1399 زمان : 13:58

بورس ، کلمه ای که این روز ها بیش از هر زمان دیگری در میان توده مردم کاربرد دارد و دلیل آن را می توان رونق این بازار در سه ماهه اخیر دانست ، بازاریست که پیشینه ای دیرینه در ایران دارد. تاریخچه آغاز به کار بورس در ایران به سال ۱۳۴۶ بر می گردد و فرابورس ایران نیز در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. برای معامله در بازار بورس، هر شخصی حقیقی یا حقوقی نیاز به یک کارگزار رسمی و کد بورسی دارد. کارگزار واسط بین معامله‌ گر و بازار بورس می‌ باشد. افراد عادی جامعه نیز می‌توانند با دریافت کد بورسی از کارگزاری‌ های رسمی، خرید و فروش سهام و اوراق‌ بهادار را در بورس انجام دهند. در اوایل سال 97 با راه اندازی سامانه سجام گام مهمی در تسهیل ورود و استفاده مفید از بازار بورس فراهم شد. هر فرد حقیقی و حقوقی لازم است برای ورود به بازار سرمایه علاوه بر کد بورسی در این سامانه ثبت نام و احراز هویت شود. سجام مخفف سامانه جامع اطلاعات مشتریان می باشد. این سامانه متعلق به شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی است که وظیفه ثبت ، نگهداری و تسویه معاملات در بازارهای مالی را بر عهده دارد.

ثبت نام در این سامانه برای ورود به بورس الزامیست. با شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی نیاز به کم شدن رفت و آمد برای احراز هویت نیز علاوه بر ثبت نام اینترنتی این سامانه احساس شده است ، زیرا پس از ثبت نام در سامانه نیاز است به صورت حضوری نیاز بود به دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری ها برای احراز هویت مراجعه نمایید. در این راستا اپلیکشن مهم بازار سرمایه که اپلیکیشن سیگنال نام دارد ، پیش گام اجرای غیر حضوری احراز هویت سجام شده و شما با نصب اپلیکیشن سیگنال و راهنمای استفاده از آن که در مقاله امروز هیواتک به آن خواهیم پرداخت می توانید بدون دردسر و انتظار در صف های طولانی ، احراز هویت سجام با اپ سیگنال شده و وارد بازار سرمایه شوید. با توجه به آزادسازی سهام عدالت و همچنین عرضه سهام دولتی به بازار به منظور استفاده عموم مردم و سهیم کردن آن ها در اقتصاد ، در دو ماه اخیر شاهد استقبال بی نظیر مردم از بازار بورس شده ، بنابراین با مقالات متعددی سعی در آشنایی شما با نحوه ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی نموده ایم که در ذیل مقدمه می توانید این مقالات را ملاحظه فرمایید. با مطالعه این مقاله نیز با ما همراه باشد تا با احراز هویت سجام با اپ سیگنال آشنا شوید.

سامانه سجام

ثبت نام در سامانه سجام

دفاتر پیشخوان سامانه سجام



اپلیکیشن سیگنال

ابتدا لازم است به صورت کلی با اپلیکیشن سیگنال آشنا شوید. این اپلیکیشن را گروهی متشکل از متخصصان حوزه مالی و همچنین نرم افزاری طراحی کرده که با مطالعه و رصد بازارهای مالی، سعی در جهت بهبود راه کارهای سرمایه گذاری در تمامی بازار های مالی از قبیل سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال و … را دارد. متخصصان این اپلیکیشن روزانه در حال تحلیل و آنالیز تمامی بازارهای مالی هستند تا مخاطبان خود بستری جامع و قابل اطمینان برای رصد داده ‌های مورد نیاز خود داشته باشند. همچنین برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند به ورود به بازارهای سرمایه گذاری هستند تیم سیگنال تلاش کرده با تهیه محتوا های آموزشی، تحلیلی، گزارشی و داده‌ های به روز نموداری تجربه سرمایه گذاری مطمئن تری را برای عموم مردم فراهم آورد.

امکانات و ویژگی های این اپلیکیشن عبارتند از :

- دسترسی همزمان به اطلاعات، اخبار و تحلیل های بازار بورس، صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری، وام‌های بانکی، اوراق بدهی، طلا، ارز، ارز دیجیتال و کالاهای اولیه
- اطلاع از عرضه اولیه بعدی با نوتیفیکیشن به همراه اخبار و تحلیل عرضه اولیه‌ها
- دسترسی به تازه‌ترین تحلیل های تکنیکال ، بنیادی و فروش شرکت‌های بورسی به صورت روزانه
- تحلیل مسیر حرکت طلا و ارز با بررسی اخبار و اتفاقات مهم و تحلیل نمودار
- دسترسی به اطلاعات وام‌های پرداختی بانک های کشور
- دسترسی به انواع ماشین حساب‌های امور مالی برای محاسبه سود سپرده بانکی، محاسبات مربوط به وام، محاسبه قیمت طلا و حباب سکه، محاسبه اوراق بدهی

به این امکانات امکان فوق العاده و کاربردی احراز هویت سجام با اپ سیگنال را اضافه کنید که با استفاده از آن می توانید از اتلاف وقت خود پرهیز نمایید. نحوه انجام احراز هویت توسط این برنامه را بصورت کامل در ادامه توضیح خواهیم داد.



احراز هویت سجام با اپ سیگنال

حال که با اپلیکیشن سیگنال و امکانات آن آشنا شدیم ، نوبت به آخرین دستاورد این اپلیکیشن که احراز هویت سجام با اپ سیگنال می باشد فرا می رسد. با شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی نیاز به کم شدن رفت و آمد برای احراز هویت نیز علاوه بر ثبت نام اینترنتی این سامانه احساس شده است ، زیرا پس از ثبت نام در سامانه سجام نیاز بود به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری ها برای احراز هویت مراجعه نمایید. در این راستا اپلیکشن مهم بازار سرمایه که اپلیکیشن سیگنال نام دارد ، پیش گام اجرای غیر حضوری احراز هویت سجام شده است که در این بخش به چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت که شامل ثبت نام در سجام و احراز هویت غیر حضوری سجام می باشد.

ثبت نام سجام توسط اپ سیگنال :

- ابتدا این اپلیکیشن که در نسخه های اندروید و ios موجود است را می توانید از طریق این لینک دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

- پس از نصب اپلیکیشن ، در صفحه اصلی آن، گزینه ثبت نام و احراز هویت سجام را انتخاب نمایید. در این صفحه بر روی گزینه ثبت نام سجام کلیک کنید.

- در این مرحله شماره تلفن همراه فعالی که به آن دسترسی داشته باشید ، به همراه کد ملی متقاضی را وارد کنید. پس از انتخاب گزینه درخواست کد تایید یک پیامک حاوی کد پنج رقمی به شماره وارد شده ارسال می‌ گردد.

- در مرحله بعد پس از وارد کردن کد تایید ، گزینه ارسال را انتخاب نمایید و در این قسمت شما می بایست هزینه ده هزار تومانی ثبت نام در سامانه سجام را از طریق کارت بانکی متصل به شبکه شتاب پرداخت کنید. برای این کار گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

- پس از پرداخت و مشاهده گزینه انتقال به سایت پذیرنده این گزینه را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه برگشت به اپلیکیشن سیگنال را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد اطلاعات هویتی خود را وارد کنید که کاملاً منطبق بر اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت احوال باشد. پس از آن با وارد کردن اطلاعات محل سکونت به صورت کامل همراه با کد پستی و شماره تلفن ثابت فرم را کامل کنید. پر کردن فرم اطلاعات تکمیلی قرار داده شده در این بخش نیز اختیاری است.

- در مرحله بعد اطلاعات شغلی ثبت می‌ شود. انتخاب شغل مورد نظر از لیست کشویی اول و پر کردن اطلاعات ادرس و تلفن تماس الزامی است. در صورتی که فرد خانه ‌دار یا محصل بود می‌توان از آدرس و کد پستی محل سکونت در این بخش استفاده کرد. در این فرم نیز بخش اطلاعات تکمیلی در نظر گرفته شده و در صورت تمایل می‌توانید این بخش را تکمیل کنید.

- در مرحله بعد شما می بایست میزان آشنایی با بورس و پیش ‌بینی خود از سطح معاملات یک سال آینده خود را وارد کنید. پر کردن فیلد های ارزش روز دارایی و میزان درآمد اختیاری است.

-در مرحله بعد در صورتی که در گذشته در بورس یا سایر بازارهای مالی برای شما کد سهامداری صادر شده است باید کد و نوع بازار را ثبت کنید. پر کردن اطلاعات این بخش اختیاری است.

- در صورت وجود کد بورسی و تمایل شما به ثبت آن روی افزودن کد سهامداری دیگر کلیک کنید تا صفحه جدیدی نمایش داده شود. در این فرم نام بازار و بخش ‌های حرفی و عددی کد سهامداری قدیمی خود را وارد کرده و گزینه افزودن کد را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد شما می بایست اطلاعات حساب بانکی مربوط به متقاضی را وارد کنید. در این مرحله امکان ثبت بیش تر از یک حساب وجود دارد اما ثبت حداقل یک حساب الزامی است. با انتخاب گزینه افزودن حساب بانکی صفحه جدیدی نمایش داده می‌ شود. در این مرحله شما باید شماره حساب، شماره شبا، نام بانک و اطلاعات شعبه صادر کننده حساب را وارد کنید.

- پس از ثبت حساب‌های مورد نظر و انتخاب گزینه مرحله بعد فرآیند وارد کردن اطلاعات به پایان می‌رسد و یک پیش نمایش از کل اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که اطلاعات مورد تایید شماست گزینه تایید نهایی را انتخاب کنید.

- با انتخاب گزینه تایید نهایی عملیات ارسال اطلاعات شما انجام می‌شود. پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات وارد شده توسط شما ، در صورت تایید کلیه اطلاعات یک کد پیگیری 10 رقمی برای شما ارسال می ‌شود. این کد برای شروع فرآیند احراز هویت الزامی است.

احراز هویت سجام توسط اپ سیگنال :

- برای شروع فرآیند احراز هویت در صفحه اصلی نرم افزار ، قسمت احراز هویت سجام را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه می بایست کد ملی متقاضی به همراه کد پیگیری که در پایان فرآیند ثبت نام برای شما پیامک شده است را در آن وارد کنید.

- بعد از انتخاب گزینه تایید در مرحله قبل، یک پیامک حاوی کد تایید 5 رقمی برای شماره همراهی که در مرحله ثبت نام وارد کرده بودید ارسال خواهد شد. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و تایید را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد شما به مرحله پرداخت هزینه احراز هویت وارد می‌شوید. هزینه احراز هویت 10 هزار تومان است که می‌توانید از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید. پس از پرداخت موفقیت آمیز بر روی گزینه برگشت به سایت پذیرنده کلیک کنید و گزینه بازگشت به فرآیند احراز هویت را انتخاب کنید.

- پس از بازگشت به محیط اپلیکیشن سیگنال ، در این قسمت سریال پشت کارت ملی هوشمند خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. درنظر داشته باشید که در صورتی که برای کارت ملی ثبت نام کرده‌اید اما هنوز این کارت به دست شما نرسیده کد پیگیری رسید درخواست کارت ملی را در این قسمت وارد کنید.

- در مرحله بعد، باید عکس متقاضی در سامانه ثبت شود. برای این موضوع رعایت چند قانون الزامی است که عبارتند از تصویر متقاضی باید کاملا واضح باشد ، تمام صورت فرد باید قابل رویت باشد. استفاده از ماسک، عینک، کلاه، و هر مورد دیگری که باعث پوشاندن بخشی از صورت شود مجاز نیست. رعایت شئونات اسلامی برای بانوان الزامی است. تصویر باید از روبه رو گرفته شود و تصاویر نیم رخ قابل قبول نیست. استفاده از هر گونه افکت تصویری برای تصویر غیر مجاز است. در این مرحله با کلیک روی علامت (+) و دادن مجوز دسترسی به دوربین تلفن همراه اقدام به تهیه تصویر کنید.

- توجه داشته باشید که تصویر شما باید در محدوده نمایش داده شده قرار داشته باشد. پس از تایید، پیش نمایش تصویر برای شما نمایش داده می‌شود . در صورتی که تصویر به درستی نمایش داده نشده یا هریک از معیار های بالا را ندارد این تصویر را حذف و مجدد اقدام به عکس برداری نمایید. در غیر اینصورت گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد شما باید نمونه امضای خود را ثبت نمائید. برای این منظور روی یک کاغذ سفید امضای خود را بکشید و بعد از انتخاب گزینه (+) در تصویر زیر عکس آن را ثبت کنید. توجه داشته باشید که کاغذ مورد استفاده باید کاملا سفید و بدون خط یا تصاویر پس زمینه باشد، همچنین امضای شما نباید هیچ گونه خط خوردگی ، تاریخ، نام یا نام خانوادگی باشد.

- در صورت تایید پیش نمایش امضا مرحله بعد را انتخاب کنید. درادامه یک متن کاملاً تصادفی برای شما نمایش داده می‌شود. ابتدا یک مرتبه متن را بخوانید تا در فرآیند ضبط راحت تر باشید. به محض آمادگی برای ضبط گزینه ضبط ویدیو را انتخاب کنید و به نحوی که چهره شما مشابه آنچه در قسمت سلفی گفته شد در مرکز صفحه باشد این متن را بخوانید. توجه داشته باشید که محیط ضبط صدا باید کاملا آرام و صدای شما واضح باشد.

در پایان، پیش نمایش تمام داده‌ های شما ارائه می‌شود. در صورت تایید این اطلاعات گزینه تایید اطلاعات را انتخاب کنید. استفاده از این اپلیکیشن در صورتی که هنوز مراحل سجامی شدن را طی نکره اید به شدت توصیه می شود ، زیرا همانطور که ملاحظه فرمودید ، تمامی مراحل احراز هویت سجام با اپ سیگنال غیر حضوری می باشد.

به همین راحتی توانستید احراز هویت سجام را بصورت غیر حضوری انجام دهید.

منبع : اپلیکیشن سیگنال

بورس ، کلمه ای که این روز ها بیش از هر زمان دیگری در میان توده مردم کاربرد دارد و دلیل آن را می توان رونق این بازار در سه ماهه اخیر دانست ، بازاریست که پیشینه ای دیرینه در ایران دارد. تاریخچه آغاز به کار بورس در ایران به سال ۱۳۴۶ بر می گردد و فرابورس ایران نیز در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. برای معامله در بازار بورس، هر شخصی حقیقی یا حقوقی نیاز به یک کارگزار رسمی و کد بورسی دارد. کارگزار واسط بین معامله‌ گر و بازار بورس می‌ باشد. افراد عادی جامعه نیز می‌توانند با دریافت کد بورسی از کارگزاری‌ های رسمی، خرید و فروش سهام و اوراق‌ بهادار را در بورس انجام دهند. در اوایل سال 97 با راه اندازی سامانه سجام گام مهمی در تسهیل ورود و استفاده مفید از بازار بورس فراهم شد. هر فرد حقیقی و حقوقی لازم است برای ورود به بازار سرمایه علاوه بر کد بورسی در این سامانه ثبت نام و احراز هویت شود. سجام مخفف سامانه جامع اطلاعات مشتریان می باشد. این سامانه متعلق به شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی است که وظیفه ثبت ، نگهداری و تسویه معاملات در بازارهای مالی را بر عهده دارد.

ثبت نام در این سامانه برای ورود به بورس الزامیست. با شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی نیاز به کم شدن رفت و آمد برای احراز هویت نیز علاوه بر ثبت نام اینترنتی این سامانه احساس شده است ، زیرا پس از ثبت نام در سامانه نیاز است به صورت حضوری نیاز بود به دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری ها برای احراز هویت مراجعه نمایید. در این راستا اپلیکشن مهم بازار سرمایه که اپلیکیشن سیگنال نام دارد ، پیش گام اجرای غیر حضوری احراز هویت سجام شده و شما با نصب اپلیکیشن سیگنال و راهنمای استفاده از آن که در مقاله امروز هیواتک به آن خواهیم پرداخت می توانید بدون دردسر و انتظار در صف های طولانی ، احراز هویت سجام با اپ سیگنال شده و وارد بازار سرمایه شوید. با توجه به آزادسازی سهام عدالت و همچنین عرضه سهام دولتی به بازار به منظور استفاده عموم مردم و سهیم کردن آن ها در اقتصاد ، در دو ماه اخیر شاهد استقبال بی نظیر مردم از بازار بورس شده ، بنابراین با مقالات متعددی سعی در آشنایی شما با نحوه ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی نموده ایم که در ذیل مقدمه می توانید این مقالات را ملاحظه فرمایید. با مطالعه این مقاله نیز با ما همراه باشد تا با احراز هویت سجام با اپ سیگنال آشنا شوید.

سامانه سجام

ثبت نام در سامانه سجام

دفاتر پیشخوان سامانه سجام



اپلیکیشن سیگنال

ابتدا لازم است به صورت کلی با اپلیکیشن سیگنال آشنا شوید. این اپلیکیشن را گروهی متشکل از متخصصان حوزه مالی و همچنین نرم افزاری طراحی کرده که با مطالعه و رصد بازارهای مالی، سعی در جهت بهبود راه کارهای سرمایه گذاری در تمامی بازار های مالی از قبیل سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال و … را دارد. متخصصان این اپلیکیشن روزانه در حال تحلیل و آنالیز تمامی بازارهای مالی هستند تا مخاطبان خود بستری جامع و قابل اطمینان برای رصد داده ‌های مورد نیاز خود داشته باشند. همچنین برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند به ورود به بازارهای سرمایه گذاری هستند تیم سیگنال تلاش کرده با تهیه محتوا های آموزشی، تحلیلی، گزارشی و داده‌ های به روز نموداری تجربه سرمایه گذاری مطمئن تری را برای عموم مردم فراهم آورد.

امکانات و ویژگی های این اپلیکیشن عبارتند از :

- دسترسی همزمان به اطلاعات، اخبار و تحلیل های بازار بورس، صندوق‌ های سرمایه ‌گذاری، وام‌های بانکی، اوراق بدهی، طلا، ارز، ارز دیجیتال و کالاهای اولیه
- اطلاع از عرضه اولیه بعدی با نوتیفیکیشن به همراه اخبار و تحلیل عرضه اولیه‌ها
- دسترسی به تازه‌ترین تحلیل های تکنیکال ، بنیادی و فروش شرکت‌های بورسی به صورت روزانه
- تحلیل مسیر حرکت طلا و ارز با بررسی اخبار و اتفاقات مهم و تحلیل نمودار
- دسترسی به اطلاعات وام‌های پرداختی بانک های کشور
- دسترسی به انواع ماشین حساب‌های امور مالی برای محاسبه سود سپرده بانکی، محاسبات مربوط به وام، محاسبه قیمت طلا و حباب سکه، محاسبه اوراق بدهی

به این امکانات امکان فوق العاده و کاربردی احراز هویت سجام با اپ سیگنال را اضافه کنید که با استفاده از آن می توانید از اتلاف وقت خود پرهیز نمایید. نحوه انجام احراز هویت توسط این برنامه را بصورت کامل در ادامه توضیح خواهیم داد.



احراز هویت سجام با اپ سیگنال

حال که با اپلیکیشن سیگنال و امکانات آن آشنا شدیم ، نوبت به آخرین دستاورد این اپلیکیشن که احراز هویت سجام با اپ سیگنال می باشد فرا می رسد. با شیوع ویروس کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی نیاز به کم شدن رفت و آمد برای احراز هویت نیز علاوه بر ثبت نام اینترنتی این سامانه احساس شده است ، زیرا پس از ثبت نام در سامانه سجام نیاز بود به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاری ها برای احراز هویت مراجعه نمایید. در این راستا اپلیکشن مهم بازار سرمایه که اپلیکیشن سیگنال نام دارد ، پیش گام اجرای غیر حضوری احراز هویت سجام شده است که در این بخش به چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت که شامل ثبت نام در سجام و احراز هویت غیر حضوری سجام می باشد.

ثبت نام سجام توسط اپ سیگنال :

- ابتدا این اپلیکیشن که در نسخه های اندروید و ios موجود است را می توانید از طریق این لینک دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

- پس از نصب اپلیکیشن ، در صفحه اصلی آن، گزینه ثبت نام و احراز هویت سجام را انتخاب نمایید. در این صفحه بر روی گزینه ثبت نام سجام کلیک کنید.

- در این مرحله شماره تلفن همراه فعالی که به آن دسترسی داشته باشید ، به همراه کد ملی متقاضی را وارد کنید. پس از انتخاب گزینه درخواست کد تایید یک پیامک حاوی کد پنج رقمی به شماره وارد شده ارسال می‌ گردد.

- در مرحله بعد پس از وارد کردن کد تایید ، گزینه ارسال را انتخاب نمایید و در این قسمت شما می بایست هزینه ده هزار تومانی ثبت نام در سامانه سجام را از طریق کارت بانکی متصل به شبکه شتاب پرداخت کنید. برای این کار گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

- پس از پرداخت و مشاهده گزینه انتقال به سایت پذیرنده این گزینه را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه برگشت به اپلیکیشن سیگنال را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد اطلاعات هویتی خود را وارد کنید که کاملاً منطبق بر اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت احوال باشد. پس از آن با وارد کردن اطلاعات محل سکونت به صورت کامل همراه با کد پستی و شماره تلفن ثابت فرم را کامل کنید. پر کردن فرم اطلاعات تکمیلی قرار داده شده در این بخش نیز اختیاری است.

- در مرحله بعد اطلاعات شغلی ثبت می‌ شود. انتخاب شغل مورد نظر از لیست کشویی اول و پر کردن اطلاعات ادرس و تلفن تماس الزامی است. در صورتی که فرد خانه ‌دار یا محصل بود می‌توان از آدرس و کد پستی محل سکونت در این بخش استفاده کرد. در این فرم نیز بخش اطلاعات تکمیلی در نظر گرفته شده و در صورت تمایل می‌توانید این بخش را تکمیل کنید.

- در مرحله بعد شما می بایست میزان آشنایی با بورس و پیش ‌بینی خود از سطح معاملات یک سال آینده خود را وارد کنید. پر کردن فیلد های ارزش روز دارایی و میزان درآمد اختیاری است.

-در مرحله بعد در صورتی که در گذشته در بورس یا سایر بازارهای مالی برای شما کد سهامداری صادر شده است باید کد و نوع بازار را ثبت کنید. پر کردن اطلاعات این بخش اختیاری است.

- در صورت وجود کد بورسی و تمایل شما به ثبت آن روی افزودن کد سهامداری دیگر کلیک کنید تا صفحه جدیدی نمایش داده شود. در این فرم نام بازار و بخش ‌های حرفی و عددی کد سهامداری قدیمی خود را وارد کرده و گزینه افزودن کد را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد شما می بایست اطلاعات حساب بانکی مربوط به متقاضی را وارد کنید. در این مرحله امکان ثبت بیش تر از یک حساب وجود دارد اما ثبت حداقل یک حساب الزامی است. با انتخاب گزینه افزودن حساب بانکی صفحه جدیدی نمایش داده می‌ شود. در این مرحله شما باید شماره حساب، شماره شبا، نام بانک و اطلاعات شعبه صادر کننده حساب را وارد کنید.

- پس از ثبت حساب‌های مورد نظر و انتخاب گزینه مرحله بعد فرآیند وارد کردن اطلاعات به پایان می‌رسد و یک پیش نمایش از کل اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که اطلاعات مورد تایید شماست گزینه تایید نهایی را انتخاب کنید.

- با انتخاب گزینه تایید نهایی عملیات ارسال اطلاعات شما انجام می‌شود. پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات وارد شده توسط شما ، در صورت تایید کلیه اطلاعات یک کد پیگیری 10 رقمی برای شما ارسال می ‌شود. این کد برای شروع فرآیند احراز هویت الزامی است.

احراز هویت سجام توسط اپ سیگنال :

- برای شروع فرآیند احراز هویت در صفحه اصلی نرم افزار ، قسمت احراز هویت سجام را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه می بایست کد ملی متقاضی به همراه کد پیگیری که در پایان فرآیند ثبت نام برای شما پیامک شده است را در آن وارد کنید.

- بعد از انتخاب گزینه تایید در مرحله قبل، یک پیامک حاوی کد تایید 5 رقمی برای شماره همراهی که در مرحله ثبت نام وارد کرده بودید ارسال خواهد شد. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و تایید را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد شما به مرحله پرداخت هزینه احراز هویت وارد می‌شوید. هزینه احراز هویت 10 هزار تومان است که می‌توانید از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید. پس از پرداخت موفقیت آمیز بر روی گزینه برگشت به سایت پذیرنده کلیک کنید و گزینه بازگشت به فرآیند احراز هویت را انتخاب کنید.

- پس از بازگشت به محیط اپلیکیشن سیگنال ، در این قسمت سریال پشت کارت ملی هوشمند خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. درنظر داشته باشید که در صورتی که برای کارت ملی ثبت نام کرده‌اید اما هنوز این کارت به دست شما نرسیده کد پیگیری رسید درخواست کارت ملی را در این قسمت وارد کنید.

- در مرحله بعد، باید عکس متقاضی در سامانه ثبت شود. برای این موضوع رعایت چند قانون الزامی است که عبارتند از تصویر متقاضی باید کاملا واضح باشد ، تمام صورت فرد باید قابل رویت باشد. استفاده از ماسک، عینک، کلاه، و هر مورد دیگری که باعث پوشاندن بخشی از صورت شود مجاز نیست. رعایت شئونات اسلامی برای بانوان الزامی است. تصویر باید از روبه رو گرفته شود و تصاویر نیم رخ قابل قبول نیست. استفاده از هر گونه افکت تصویری برای تصویر غیر مجاز است. در این مرحله با کلیک روی علامت (+) و دادن مجوز دسترسی به دوربین تلفن همراه اقدام به تهیه تصویر کنید.

- توجه داشته باشید که تصویر شما باید در محدوده نمایش داده شده قرار داشته باشد. پس از تایید، پیش نمایش تصویر برای شما نمایش داده می‌شود . در صورتی که تصویر به درستی نمایش داده نشده یا هریک از معیار های بالا را ندارد این تصویر را حذف و مجدد اقدام به عکس برداری نمایید. در غیر اینصورت گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد شما باید نمونه امضای خود را ثبت نمائید. برای این منظور روی یک کاغذ سفید امضای خود را بکشید و بعد از انتخاب گزینه (+) در تصویر زیر عکس آن را ثبت کنید. توجه داشته باشید که کاغذ مورد استفاده باید کاملا سفید و بدون خط یا تصاویر پس زمینه باشد، همچنین امضای شما نباید هیچ گونه خط خوردگی ، تاریخ، نام یا نام خانوادگی باشد.

- در صورت تایید پیش نمایش امضا مرحله بعد را انتخاب کنید. درادامه یک متن کاملاً تصادفی برای شما نمایش داده می‌شود. ابتدا یک مرتبه متن را بخوانید تا در فرآیند ضبط راحت تر باشید. به محض آمادگی برای ضبط گزینه ضبط ویدیو را انتخاب کنید و به نحوی که چهره شما مشابه آنچه در قسمت سلفی گفته شد در مرکز صفحه باشد این متن را بخوانید. توجه داشته باشید که محیط ضبط صدا باید کاملا آرام و صدای شما واضح باشد.

در پایان، پیش نمایش تمام داده‌ های شما ارائه می‌شود. در صورت تایید این اطلاعات گزینه تایید اطلاعات را انتخاب کنید. استفاده از این اپلیکیشن در صورتی که هنوز مراحل سجامی شدن را طی نکره اید به شدت توصیه می شود ، زیرا همانطور که ملاحظه فرمودید ، تمامی مراحل احراز هویت سجام با اپ سیگنال غیر حضوری می باشد.

به همین راحتی توانستید احراز هویت سجام را بصورت غیر حضوری انجام دهید.

منبع : اپلیکیشن سیگنال

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 58
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 1836
  • بازدید کلی : 35750
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه